top of page
  • Instagram
  • Facebook

pravidla

půjčovny

Chceme, abyste od začátku věděli, jak to u nás chodí a co můžete od spolupráce s námi čekat. Naším cílem je, aby pro Vás bylo všechno co nejpohodlnější.

KDY

nás zastihnete

Jsme tady pro vás každý všední den od 9:00 do 17:00.

Když se však přihodí něco nečekaného a budete nás potřebovat i mimo tuto dobu,

zavolejte nám nebo napište přes WhatsApp – náš projektový manažer

(nebo jeho zástupce, pokud bude na dovolené) Vám rád pomůže.

Zjistíme, co je možné udělat a domluvíme se na nejlepším postupu.

KOMUNIKACE

E-mail: Ideální na důležité věci a dokumenty.

WhatsApp: Když potřebujete něco rychle nebo máte krátký odkaz.

Telefon: Pro urgentní záležitosti a operativní řešení.

Google Meet: Na status cally ebo online konzultace.

Všechny materiály ukládáme do sdílené složky na Google Drive, kam máte přístup, kdykoliv potřebujete.

PÉČE

kdo se o Vás postará

Máte u nás svého projektového manažera, který se o Vás bude starat.

Pokud spravujeme i Vaše sociální sítě, bude v kontaktu s vámi také Social Media manažer. Kdyby byli na dovolené nebo nemocní, nemusíte se bát

– zástupce převezme jejich povinnosti, aby se vše vyřešilo v domluveném termínu.

SCHVALOVÁNÍ

výstupů

Chápeme, že někdy je potřeba na věci mrknout víc než jednou.

Veškeré výstupy Vám pošleme ke komentování přes Google dokumenty,

kde nám můžete pohodlně napsat, co byste rádi upravili.

 

Jedno kolo revizí máte v ceně, a když byste potřebovali další, není problém

– domluvíme se a další úpravy vyúčtujeme hodinově.

Ale nejdřív si samozřejmě řekneme, co a jak, abyste věděli, co můžete čekat.

Na schválení Vám dáme tolik času, kolik nám umožní společně domluvený harmonogram.

A kdyby se stalo, že to nestihnete, žádný stres – ozveme se a společně se domluvíme,

jak dál, případně jak harmonogram nebo rozpočet upravit .

ROZPOČET

Rozpočet je daný už na začátku spolupráce.

Pokud by vznikly nějaké dodatečné náklady,

dáme vám o tom vědět a vždy si to s vámi odsouhlasíme, než se pustíme dál.

REPORTING

a vyhodnocování

Jak často vám budeme dávat reporty? To záleží na Vás.

Nastavíme to tak, aby vám to vyhovovalo a dávalo smysl pro Váš projekt.

Podle potřeby se také domluvíme na pravidelných status callech.

HARMONOGRAM

Práci obvykle plánujeme měsíc dopředu, aby všechno klapalo.

Větší projekty plánujeme klidně i tři měsíce, abychom se v pohodě dostali k důležitým milníkům. Kdybyste potřebovali něco navíc, dejte nám vědět ideálně v první polovině měsíce,

abychom to mohli zahrnout do plánu. Pokud se ozvete později, uděláme maximum,

co bude v našich silách, ale kapacitu Vám nemůžeme vždy zaručit.

Menší úkoly většinou zvládneme rychleji, ale i tak nám dejte vědět aspoň 14 dní dopředu, abychom si to dokázali naplánovat a nic neviselo ve vzduchu.

Chápeme, že během plánování svatby se může seznam dekorací měnit - něco
přibude, něco se ubere. Prosíme však, aby byl finální seznam zapůjčených dekorací

uzavřen nejpozději týden před jejich vydáním. Děkujeme za pochopení.

ZMĚNY

paušálu a konec spolupráce

Nezapomeňte nám dát včas vědět, pokud potřebujete zvýšit či snížit počet

pravidelně odebíraných hodin nebo spolupráci ukončit.

Dle smlouvy je třeba nám dát vědět 2-3 měsíce dopředu.

Tato dohoda nám umožňuje zaručit stabilní podmínky spolupráce pro náš tým

a díky stabilnímu týmu dokážeme spolehlivě doručovat práci i my Vám.

rezervace

Preferujeme osobní návštěvu naší půjčovny a skladu, kde si vyberete dekoraci k zapůjčení

 

Při vaší návštěvě Vám i odborně poradíme a ukážeme
jak dekorace navzájem kombinovat.

Pokud se jedná o dlouhodobější plánování je možné si společně udělat WhatsApp skupinu,

kde i s pomocí fotografií, lze doladit Vaší výzdobu k Vaší plné spokojenosti.


Na místě se vyčíslí cena za půjčovné.

Splacením zálohy 1.500 Kč (do 3 dnů) máte dekorace rezervované na Váš termín.

doplatek

půjčovného a vratná kauce

7 dní před vyzvednutím je doplacena cena za půjčení zboží

plus vratná kauce 50%, která se odvíjí od ceny zapůjčeného zboží. 

 

Pokud bude půjčené zboží navráceno poškozené a bude možnost opravy,

bude zákazníkovi vrácena poměrná část z vratné kauce,

neboť se musí zaplatit náklady na opravu zboží. 

 

Pokud bude zboží navráceno zničené či nebude navráceno včas nebo vůbec (z jakéhokoliv důvodu), pak bude z kauce odečtena částka pořizovací ceny zboží na zakoupení nového kusu. Co se týče svatebního textilu. není potřeba jej prát! To nechte v klidu na nás. 

 

Jen kusy, které budou „nevypratelné“. ty budou také zahrnuty k náhradě již zmíněné kauce.

předání

zapůjčených dekorací

Dekorace půjčujeme osobně na adrese Masarykova 60 / 139, Ústí nad Labem.

PŮJČOVNÍ DOBA

Se počítá 5 dní, z pravidla od čtvrtka do pondělí.

Ve čtvrtek si zboží zákazník vyzvedne. V pondělí se dekorace vrátí.

 

Jiný termín je možný dle individuální dohody.

 

Při předávce a přebírce bude oběma stranami provedena

kontrola stavu zapůjčených dekorací.

platební podmínky

Je možné platit hotově nebo převodem na bankovní účet.

 

Platí se záloha 50% z ceny půjčovného pro rezervaci termínu.

Doplatek je splatný nejpozději v den vyzvednutí objednávky.

 

Vratná kauce se pokládá nejpozději v den vyzvednutí objednávky.

 

Platba převodem na bankovní účet : 1967120808 / 5500.

 

Do poznámky prosím napište: 

'[jméno a datum svatby] - rezervační záloha'

'[jméno a datum svatby] – doplatek půjčovného

'[jméno a datum svatby] – vratná kauce'

bottom of page